diumenge, 8 de juliol del 2012

PUNTS INFANTILS I JUVENILS ANYS 70 I 80 (1)


Els anys 50 significaren un declivi en la producció de punts de llibre, que es va consumar en la sequera dels anys 60 i 70. Va ser a partir de la segona meitat dels anys 70 i principis dels 80 que es va produir un canvi de tendència.  La producció per primera vegada de punts específics pel públic infantil i juvenil va ser un simptoma de què es tornava a reiniciar la producció massiva de punts de llibre.
Una de les primeres col·leccions infantil va ser la que l'any 1979 va distribuir, entre el seu públic petit, la cadena de menjar ràpid: Burger King. Aquesta distribució només es va fer als seus restaurants dels EE UU. Es tracta de cinc punts de llibre amb personatges creats per la marca, destaca la figura central que dóna nom a la marca The Burger King
Punts de llibre de Burger King. EE UU. 1979. Col·lecció Vicenç Amengual

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada