Punts de llibre, marcapáginas, señaladores, marque page, signets, boekenlegger, lesezeichen, segnalibro, segnalibri, bookmark ...

dijous, 12 d’abril del 2012

ELS POSTGRAUS DE LA UIB

No sempre és fàcil aconseguir els punts de la UIB, un ha d'estar atent perquè mai sap en quin moment poden sortir. En aquest cas vaig tenir sort vaig anar a la UIB i els tenien. Em vaig acostar al tasser i els vaig trobar tots junts, em creia que eren tots iguals, una ràpida mirada així ho pareixia confirmar, però després vaig observar que cada fotografia era diferent, quina alegria! Només hi havia 16 punts els que veis a la imatge, cap de repetit! Tampoc al lloc varen saber dir-me si era la col·lecció complerta o encara en faltaven. Seguirem investigant. Per cert els punts fan publicitat dels postgraus de la universitat de les Illes Balears.

2 comentaris:

Fan99 ha dit...

jo avui he anat a la oficina de post-grau i n'he agafat 26 de diferents únics d'aquesta colecció. Els tenen apilats en caixes sota l'escala. Si hi vas segur que te'n donen

Cassandre ha dit...

En total n'hi ha 62, encara me falten 3. Espero poder completar la col·lecció.